Конституція України;
Закон України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту»;
Постанова Кабінету Міністрів України від 9 квітня 2024 р. № 396 «Деякі питання використання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами у 2024 році»,
Постанова КМУ від 9 грудня 2020 р. №1289 «Про затвердження Порядку забезпечення допоміжними засобами для навчання осіб з особливими освітніми потребами у закладах освіти»,
Постанова КМУ від 15 вересня 2021 р. №957 «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти», (із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ№ 483 від 26.04.2022, № 979 від 30.08.2022),
Наказ МОН від 08.06.2018 №609 «Про затвердження Примірного положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти»,
Наказ МОН від 23.04.2018 №414 «Про затвердження Типового переліку допоміжних засобів для навчання (спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку) осіб з особливими освітніми потребами, які навчаються в закладах освіти», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 11 травня 2018 р. за № 582/32034,
Наказ МОН від 17.11.2021 №1236 «Про затвердження Умов допуску асистента учня(дитини) до освітнього процесу для виконання його функцій та вимог до нього»;
Наказ Мінсоцполітики від23.12.2021 №718 «Про затвердження Державного стандарту соціальної послуги супроводу під час інклюзивного навчання»;
Розпорядження КМУ № 527-р від 07.06.2024 року «Про схвалення Національної стратегії розвитку інклюзивного навчання на період до 2029 року та затвердження операційного плану заходів з її реалізації на 2024-2026 роки»
Лист МОН № 563 від 15.05.2023 « Про затвердження методичних рекомендацій щодо окремих питань здобуття освіти в закладах загальної середньої освіти в умовах воєнного стану в Україні» (Із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства освіти і науки № 836 від 13.06.2024),
Лист МОН № 1/11479-23 від 03.08.2023 “Про методичні рекомендації «Безпечне освітнє середовище: надання індивідуальної підтримки учням з особливими освітніми потребами під час підготовки до реагування на надзвичайні ситуації»
Лист МОН № 6/679-24 від 03.09.2024 року «Про організацію освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами у 2024/2025 н. р.», mon.gov.ua/npa/pro-orhanizatsiiu-osvitnoho-protsesu-osib-z-osoblyvymy-osvitnimy-potrebamy-u-20242025-navchalnomu-rotsi
Лист МОН № 6/688-24 від 04.09.2024 року «Методичні рекомендації щодо запровадження безбар'єрності освітніх послуг у закладах загальної середньої освіти osvita.ua/legislation/Ser_osv/92946/
Лист МОН від 04.10.2021 №1/11-7346 «Щодо виплати доплати вчителям в інклюзивних класах»;
Лист МОН від 28.03.2022 №1/3710-22 «Про роботу інклюзивно-ресурсних центрів та організацію
освітнього процесу для осіб з особливими освітніми потребами у період воєнного стану»;
Лист МОН від 15.06.2022 №1/6435-22 «Щодо забезпечення освіти осіб з особливими освітніми потребами»;
Лист МОН від 19.08.2022 №1/9540-22 «Щодо асистента учня (дитини) в закладах освіти»;
Інклюзивне навчання у школі: посібник для директорів закладів освіти
Індивідуальна програма розвитку
ІНДИВІДУАЛЬНА ПРОГРАМА РОЗВИТКУ
ІНДИВІДУАЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАН
АНАЛІТИЧНИЙ ЗВІТ І семестр 2022-2023 н. р.
Моніторинг спостережень за дитиною з ООП (за 2022-2023 н.р.)